Navigation

Nekad!!!

Assalamualaikum

Kali ni saya betul-betul nekad!Nekad nak teruskan impian tertangguh.

Saya akan mulakan bisnes saya semula.Saya sangat dan amat berharap leader saya dapat bimbing saya.Dan akan terus membimbing saya tanpa jemu.

Betul cakap Hanis Haizi "leader takkan lari dari anak buah tapi anak buah yang melarikan diri" tapi saya tak lari cuma saya tak mendapat keizinan dari encik suami untuk hadirkan diri dalam majlis ilmu dan majlis-majlis yang dianjurkan pihak syarikat.

Saya tetap buat bisnes saya dalam diam.Dalam diam saya habiskan stok dan saya share bisnes saya dengan orang sekeliling saya.Dalam diam saya,hari -hari saya jenguk page The Premium Beautiful Groups kat facebook.Dari situ semangat saya tak pernah putus.Dari situ jugaklah saya dapat ilmu.

Tapi sedikit terkilan..saat saya perlukan sedikit maklumat dari orang-orang kuat.Diam adalah jawapannya.Takkan dalam bisnes saya sangat slow orang-orang kuat terus putus asa dengan saya?

Sekarang saya faham,dalam bisnes diri sendiri perlu usaha untuk ke depan..

GAGALLAH BERKALI-KALI DAN ANDA AKAN TEMUKAN KEJAYAAN

No comments: