Navigation

Muffin coklat cinta (takyah nak cinta sangatla)

Salam semua...

Semalam banyak kerja yang perlu diselesaikan.Kalau bercerita pasal cinta memang takkan habis sampai bila-bila.Sampai hujung nyawa manusia perlukan cinta.

Kali ni aku taknak cerita pasal cinta tapi bercerita tentang muffin coklat yang dipenuhi nikmat cinta,kasih dan sayang sebenar dari aku.Ok tak?Takyah jiwang sangatla kan kat alam maya ni.Takyah nak berlakon sangat kat depan semua orang.Nak tunjuk yang u olls bahagia dengan pakwe atau makwe..Helllloooooooo!!!Belum duduk serumah,belum tidur sebantal dan sekatil lagi bolehla "Baby(fuhh semangat,dah tua-tua pun baby lagi.Yang rasa-rasa nk baby-baby tu,tolong ye,tugas korang tuka pampers untuk baby u olls tu)sayang cayangla,cayang sayang mucuk.Yark!!!

Bila dah sebumbung baru tau perangai masing-masing.Uhhh,rasanya takyah nak menunjuk sangat sayang u olls kat teman lelaki atau teman wanita kat facebook atau twitter sebab buat orang meluat,wekk.wekk..

Haaaa,terasa ke?Suka hati korang la kan nak buat apa pun kat facebook atau twitter korang,hehehehe yeke?Hohoho kalo macam tu,mati esok-esok gali kubur sendiri la wei!Kapankan sendiri.Huhuhu(lasernye i)

Kalo dah "miss u,love u damn much" tetiba tak jadi kahwin???Korang nak cakap apa???Malu tak???Lainla korang jenis yang tak tau malu,hohoho ;)

Kalo tak jadi kahwin,korang bagi alasan takde jodoh.Dah tau belum tentu ada jodoh,janganla duk canang sampai 2 alam(bumi dan maya)Diam-diam sudah.Takyah nak menunjuk cinta,kasih dn sayang korang tu kat sume orang.Orang akan menyampah dan bukan doakan korang bersatu tapi sebaliknya.

Sori la derr,sori la mek.Aku oyak benda yang betul.Sebab aku nasihat.Kalo rasa tak suka kena tegur,gi duk dalam hutan sorang-sorang.Takyah duk dalam masyarakat 1Malaysia ni.

Emmm,layan je la muffin yang aku buat semalam.Resepi Kak Jun dari Terima kasih Kak Jun untuk resepi yang best ni.Tapi Ju lupa beli coklat chips.Jadi muffin coklat je.Tetap sedap.


Sedia untuk dibakar dan 20minit kemudian


Yummyy,korang berlove-love la ye.Aku dan cik hubby kenyang je dengan muffin ni.Tetap love jugak tapi perut kenyang.
Jumpa lagi pada yang suka blog aku.Hehehe salam

No comments: