Navigation

Modal kecil,pulangan besar???

Salam,hai semua...Harap semuanya sihat-sihat belaka..Kalo baca tajuk tu yang sakit boleh jadi sembuh,betul tak?hehehe ~cubit kang~..Jangan setakat baca tajuk,fahami dan fikirkan apa yang akan saya kongsikan kat sini ye.(baca dengan nada garang) :)

Semua orang nak senang,semua orang nak kaya dan berjaya tapi saya nak SANGAT senang,saya nak SANGAT kaya dan SANGAT berjaya!!!Wahh,bersemangat nih~

Semua orang tau dan percaya 9 dari 10 rezeki datangnya dari PERNIAGAAN.Tubuhkan perniagaan sendiri insyaallah u olls akan dapat apa yang u olls nak..Susah???Uhuk,tiada perkara yang mustahil.Makan gaji pun bukan senang,u olls bekerja 10-12 jam sehari.Fikir balik apa yang kita dapat.Kais sebulan,makan sebulan (Mummy Hanis cakap cam ni la tapi memang betul kan??)

Bila cakap mulakan perniagaan sendiri semua mengeluh pasal modal.Nak berniaga mesti ada modal,mesti u olls nak mula dengan modal besar sebab pulangannya pun akan besar.U olls silap!Dalam perniagaan mana-mana pun,modal adalah bergantung kepada kemampuan u olls.Sikit-sikit,lama-lama jadi bukit.Hanya dengan RM30 semua orang mampu.Tak perlu pandai atau skill yang mantap.Hanya perlukan kerajinan,disiplin,kesabaran dan daya juang yang tinggi.

Saya dah dapat pulangannya,anda bila lagi?Tiada siapa pun yang paksa saya sebab saya nekad untuk merubah nasib keluarga saya.Saya pernah hidup susah dan takkan biarkan anak-anak saya akan datang merasa seperti saya.Saya anak orang miskin,saya nak jadikan anak saya,anak orang kaya.

Anda???
Fikir-fikirkan..Kita buat bisnes ni bersama-sama lagi memudahkan u olls.Tak perlu risau macam mana caranya.Hanya set APPOINTMENT dengan saya.Saya akan ke tempat u olls.

No comments: